OBCHODNÍ PODMÍNKY
Veškeré zboží, které Vám je nabízeno, je v souladu s normami a předpisy platnými v ČR. Veškeré zboží, které si objednáte prostřednictvím našeho elektronického obchodu, je se zobrazeným zbožím shodné v maximální možné míře, avšak vlivem úpravy fotografií, popř. osvětlením může dojít k mírnému zkreslení barev. Všechny takovéto odlišnosti budou upřesněny v popisu jednotlivých položek tak, aby jste získali co nejpřesnější představu a co nejpodrobnější informace o našem zboží.
PRODÁVAJÍCÍ
Petr Novotný
Pražská 2614
276 01 Mělník
IČO: 67987435
DIČ CZ7811150908
zapsán v živnostenském rejstříku
Dále jen prodávající.
OBJEDNÁVKY
Zboží lze objednat pouze prostřednictvím internetového obchodu www.petmate.cz .
Po uskutečnění objednávky v objednávkovém systému a po potvrzení přijetí objednávky na Vámi uvedený e-mail, je objednávka považována za závaznou.
CENY
Uvedená cena zboží je vždy platná a závazná v okamžiku uskutečnění objednávky.
ZPŮSOBY PLATEB, POŠTOVNÉ - odesílání zásilek v rámci ČR
1) Dobírka:
Zákazník uhradí celkovou částku včetně poštovného za dodané zboží poštovnímu doručovateli, nebo na poště při převzetí zásilky.
Poštovné+balné: 200,-kč
Nevyzvednutí zásilky na dobírku:
V případě nevyzvednutí první objednávky zaslané na dobírku, budeme od zákazníka požadovat druhou objednávku zaplatit předem, tj. bankovním převodem, kreditní kartou a v případě, že tento požadavek splní, mohou být další objednávky zasílány na dobírku.
V případě vrácení dvou objednávek od jednoho zákazníka, budeme takovému zákazníkovi další objednávky zasílat pouze na základě platby předem, tj bankovním převodem, nebo kreditní kartou.
Zásilky na dobírku zasíláme zákazníkům k vyzvednutí do 10-ti pracovních dnů, poté ČP zásilku vrátí odesílateli.
2) Bankovní převod:
Po potvrzení o vyřizování objednávky provozovatelem eshopu, zákazník uhradí celkovou částku včetně poštovného na účet prodávajícího a teprve po připsání platby na účet, bude zákazníkovi zásilka odeslána.
Účet prodávajícího je vedený u Raiffeisen Bank.
Pokud zákazník odesílá platbu z RB, zpravidla se platba na účet prodávajího připíše během téhož dne.
U jiných bankovních ústavů je obvykle převod peněz realizován během 2-3 dní.
Poštovné + balné: 200,-kč
Číslo účtu: 1680494001/5500
VS: číslo objednávky
Poznámka pro prodávajícího: PETMATE
Pokud uplyne od provedení objednávky více než 5 pracovních dnů a peníze stále nebudou připsány účtu prodávajího, bude objednávka stornována.
LHŮTA A ZPŮSOB DODÁNÍ*
U platby na dobírku je zboží expedováno následující pracovní den po potvrzení objednávky e-mailem.
U platby bankovním převodem je zboží expedováno následující pracovní den po připsání platby na účet prodávajícího.
Pro přepravu balíků využíváme služeb České pošty.
Zásilky odeslané na dobírku nad 500,-kč jsou pojištěny dle tarifů ČP.
Doručení zásilek v rámci ČR by nemělo překročit dobu 5 pracovních dní. Pokud ano, informujte prodávajícího e-mailem a my budeme uplatňovat reklamaci u ČP.
U doručení zásilek do zahraniční, včetně Slovenska, je nutné počítat s delším časovým prostorem. V případě, že zboží zákazník neobdrží nejpozdějí do 14ti dnů ode dne potvrzení o odeslání zásilky, informujte o této skutečnosti prodávajího, který bude uplatňovat reklamaci u České pošty.
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
1) Kupující
Registrovaný kupující
- Storno objednávky je možné pokud je objednávku ve stavu Přijatá, tedy před tím, než bude prodávajícím odeslána další zpráva o stavu objednávky.
Neregistrovaný kupující
- Storno možné pouze ve stejném dni, kdy byla objednávka uskutečněna.
2) Prodávající
- Prodávájící může stornovat objednávku pouze na žádost kupujícího písemnou formou.
- Prodávájící může stornovat objednávku v případě, že dané zboží není a nebude skladem.
OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Všechny osobní údaje kupujícího, které jsou nezbytné pro zasílání Vámi objednaného zboží a pro další komunikaci, bude prodávající využívat pouze pro interní potřeby a nebudou poskytovány žádným osobám mimo firmu Jakub Volek.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamace musí být kupujícím zaslána e-mailem nebo písemně na kontaktní adresu.
V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000, umožní prodávající kupujícímu vrátit zboží do 14 dnů od obdržení zboží a to bez udání důvodu.
V tomto případě bude neprodleně po doručení vrácena částka, která se rovná ceně vráceného zboží; tzn. že nebude vráceno poštovné/dopravné.
Zboží nelze vracet poštou na dobírku a náklady na vrácení zboží (poštovné/dopravné) jsou k tíži kupujícího.
Při dopravě poštou je kupující povinen ihned po dodání zásilky zkontrolovat obal zásilky, zda není poškozený. V případě zjištění poškození musí toto nahlásit doručovateli a nechat si vše potvrdit písemně. V případě podezření na možnost poškození obsahu zásilky, ji poté nemusí převzít a vzniklou škodu uplatní prodávající u přepravce v rámci pojištění zásilky.
Ihned po obdržení zásilky je kupující povinen obsah prohlédnout a jiné, než objednané zboží, popř. další podstatné závady, které nebyly uvedeny v popisu zboží, oznámit ihned prodávajícímu.
Vrácené zboží musí být vždy čisté, ve stejném stavu jako při jeho objednávce. Zároveň je kupující povinen zaslat prodávajícímu kopii kupní smlouvy/faktury a písemné odstoupení od smlouvy s pokyny pro vrácení Vámi zaplacené částky (číslo Vašeho bankovního účtu pro převod peněz). Upozorňujeme, že poštovné se nevrací.
Prodávající Vám při dodržení všech výše uvedených postupů neprodleně vrátí Vámi zvoleným způsobem (přes účet, složenkou) částku, kterou jste za zboží zaplatili, bez poštovného.